loading...
نوکرانه ــ پایگاهی برای هم اندیشی و انتظار
نوکر بازدید : 10 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (4)

اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري

کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي

اي آنکه در حجابت درياي نور داري

من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟

برعکس چشمهايم چشمي صبور داري

از پرده ها برون شد، سوز نهاني ما

کوک است ساز دلها، کي ميل شور داري؟

در خواب ديده بودم، يک شب فروغ رويت

کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟

شاعر : ناشناس

برچسب ها اباصالح ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پایگاه سیاسی ، مذهبی ، فرهنگی خیمه گاه ولایت در تاریخ 1392/04/09 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

سلام.به روز هستم
پاسخ : بروزه انشاءا...

این نظر توسط پایگاه سیاسی ، مذهبی ، فرهنگی خیمه گاه ولایت در تاریخ 1392/04/07 و 20:24 دقیقه ارسال شده است


سلام حاج آقا/به روز هستم.کلیک رنجه بفرمایید.
یاعلی/سیدعلیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پایگاه سیاسی ، مذهبی ، فرهنگی خیمه گاه ولایت در تاریخ 1392/04/07 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري

کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟
خیلی دوست دارم این بیت و.

پاسخ : طعم خوش انتظار فرج گوارایت

این نظر توسط پایگاه سیاسی ، مذهبی ، فرهنگی خیمه گاه ولایت در تاریخ 1392/04/06 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

یاصاحب الزمان من و ببخش بابت غلط هایی که کردم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سیاسی ـ مذهبی - شعر - نقد و بررسی ـ اخبار مداحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 1,390