loading...
نوکرانه ــ پایگاهی برای هم اندیشی و انتظار
نوکر بازدید : 11 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (1)

 

منم زینب اسیر دست پستان

گرفتار به چنگ بت پرستان
چه غم هائی که من در سینه دارم
دلی سوزان تر از مدینه دارم
منم زینب گلاب جان زهرا
گرفتم پرورش از خوان زهرا
منم زینب که روزی مادر ی داشت
دری داغش میان قلب او کاشت
همان که داغ مادر را کشیده
همان از کودکی قدش خمیده
همان که کرده این دنیا به او پُشت
همان که مادرش را میخ در کُشت
همان شیر از تن زهرا مکیدم
من از زهرا مصیبت راچشیدم
منم زینب که مادر زینتم داد
مرا ام المصائب سیرتم داد
وجودم جان من از خون زهراست
دل بی طاقتم مجنون زهراست
من از ذریة پاک نبی ام
من آن دردانة بابا علیم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سیاسی ـ مذهبی - شعر - نقد و بررسی ـ اخبار مداحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 1,376